Hamstern hatar mig!

När jag var liten och läste KP fanns inte Kropp och Knopp för husdjur, men det finns nu. Här kommer ett exempel från en ledsen tjej.

Hej! Jag är en tjej som har ett problem. Jag älskar min hamster, men hon hatar mig– det märker jag. Hon bits och sprattlar. När andra håller henne är hon lugn. Jag vill ha kvar henne och samtidigt inte. Om jag lämnar tillbaka henne vet jag att det inte blir tal om en kanin, som jag alltid velat ha. Kaniner är så underbara och de sover inte hela dygnet som min hamster gör. Jag vill ha hjälp! Jag vill inte ha kritik, jag är för ledsen för att tåla det.
Ledsen tjej.

Mina hundar var till veterinären i dag och en av hundarna gjorde som hamstern. Den sprattlade och bet, fast inte mig utan veterinären. Men hon bet bara en gång och inte så hårt, så jag tycker att hon skötte sig väldigt bra i alla fall.
Stolt matte.

Kommentarer
Postat av: mod

En av dina hundar pissade i mitt kök! Jag har ringt OKAB som ska sanera lägenheten!

2008-11-25 @ 20:09:02
Postat av: Tess

Otippat ALICE!!!

2008-11-27 @ 23:10:03
Postat av: Elin A

åhh vad fint. hit hade min kompis kunnat skriva när hon råkade dränka sitt marsvin. hon skulle bara bada sin gulletuss lite. jag tror att hon fortfarande har mardrömmar. men vad svarade kp om hamstern?

2008-12-01 @ 11:25:50
Postat av: Anonym

Sorgligt att hon dränkte sitt stackars marsvin.

KP svarade att hon och hamstern ska lära känna varandra på nytt och ta det väldigt lugnt i början. De trodde inte att hamstern hatade henne, så där finns det lite hopp tydligen.

2008-12-02 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback