Lyxfredag

Ulrika och jag hade en överraskningskväll för Katarina i går.
Vi tog henne till ett spa där vi fick aromamassage, fotmassage, ansiktsmask och ansiktsmassage.

Efter det åt vi tapas på Berggrenska Gården. Vi åt nästan av allt på menyn och det var helt suveränt gott. Vi blev så mätta att vi inte orkade gå hem. Dumt nog så är vi inte mycket för att åka kommunalt, så vi fick ringa efter skjuts.

Senaste gången Katarina och jag åkte buss var för flera år sedan och då satt Ulrikas lillasyster också på bussen. Hon gick i en fyraårsgrupp och en liten kille som satt bredvid henne började ropa till oss:
- Visa pattarna, visa pattarna.
Och så klappade han i händerna.
Katarina vände sig till killen:
- Är du hungrig eller?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tusen tack för igår tjejer! Underbart. Så vill jag ha det minst en gång i månaden framöver. Synd bara att det blev lite pinsamt när vi skulle gå eftersom Pernilla var lite väl sparsam med dricksen.

2008-11-15 @ 16:30:09
Postat av: Mr T

Var du på och plåtade Brynäs-Frölunda?

2008-11-16 @ 01:18:52
Postat av: Anonym

Det kan jag svara på. Ja det var hon. Jag råkar veta att hon även fick en klubba i huvudet, så nu har hon en bula. /Cat

2008-11-16 @ 11:59:24
Postat av: Mr T

En klubba i huvudet? Fy, det låter hemskt. Men vad bra, då vet jag!

2008-11-16 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback