Min egen ängel

Jessikas kille var tvungen att dra iväg till Malaysia på jobb.
Han och Jessika skulle ha sett Henrik Schyffert i kväll, men nu är det ju en biljett över. Den fick jag. Jag har i och för sig redan sett honom, men det var för ett år sedan och då var han rolig, så jag går gärna dit igen.

I morgon ska jag också på en föreställning. Då är det premiär på teaterpjäsen Jävla finnar. Fabriken i Norrsundet har tyvärr klappat ihop och några arbetare därifrån är med i en pjäs som handlar om just nedläggningen. Jag ska plåta det hela åt Arbetarbladet, men jag hade ändå tänkt se den privat, så det var ju passande att just jag fick det jobbet.

Jessika är förövrigt lite finsk hon med, men henne kan man inte kalla Jävla finne. Hon är gullig. Ibland om jag står och pratar med någon kille på krogen kommer hon fram:
- Bara så du vet så är jag Pernillas skyddsängel. Henne får du inte göra illa, säger hon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla finne säger jag med. Det är börjar bli många nu... /Cat

2008-11-28 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback