Möten

I dag har jag varit med på tv flera gånger.
Det ser nästan ut som att jag är medlem i Sverigedemokraterna eftersom jag syns på deras möte, men det är jag alltså inte. Jag är där och plåtar.

I dag hann jag även med ett nytt möte med min killkompis som hade tjejproblem i går. Nu hade det löst sig. Han är nybliven singel (några timmar) och sken därmed som solen.

I morgon har jag ett bankmöte inplanerat. Jag ska prata om min pension och det känns verkligen aktuellt. Det är ju trots allt bara 35 år kvar nu.

I går låg jag och lyssnade på Karlavagnen med Marcus Birro. Han var grymt duktig på att bemöta människor. Han var ödmjuk, kaxig och rolig på samma gång. Tyvärr var det ett undantag att han sände en tisdag. Han brukar tydligen sända på fredagskvällarna och det är väl inte direkt en dag som jag brukar lägga mig och lyssna på radio.

Nyss hade jag ett möte med mina hundar. De slåss mycket och gärna med varandra. Men tidigare i dag gaddade de ihop sig och bestämde sig för att rymma tillsammans. De hoppade ut ur bilen och sprang i väg.
- Ja spring ni. Spring och leta efter en annan familj att bo hos, skrek jag efter dem, men då vände de faktiskt direkt och kom tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

swedbank i kk och då kan se dig om efter din tilltänkta pension

2008-11-12 @ 23:33:37
Postat av: Anonym

Var snäll mot vovvarna...

2008-11-13 @ 09:26:06
Postat av: U

hrrrrrm, det är snarare 34 år kvar till din pension, så det så! Hihi. Snart är det partyyyyyy!

2008-11-13 @ 11:16:58
Postat av: TT

fredag kvällarna!!!



Allt som jag lärt dig känns förlorat.

2008-11-13 @ 11:47:03
Postat av: Klas

Ja, dina råt... jag menar hundar är väl inte dummare än att de inser att ingen annan skulle ta sig an dem. Fast jag och Alice blev ju ganska goda vänner sist ni var här. Då satt hon ju till och med i mitt knä utan att bitas.

2008-11-13 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback