Seg karriärstart

Min pilotkarriär går ju inte med raketfart kan jag konstatera.
Nu har jag i alla fall blivit inbjuden till två informationsträffar, men jag är tyvärr bortrest båda gångerna.
Flygläraren ringde därför upp mig nu och vi bestämde att han ska skicka hem informationen till mig så får jag åka upp och hälsa dem på när det passar.
Men det är inte klappat och klart för det, för om inte tillräckligt många anmäler sig så blir det ingen kurs den här terminen. Så nu alla Gävlebor tycker jag att ni ska känna efter om ni inte ska ta och önska er en pilotutbildning av tomten.

Kommentarer
Postat av: kattis

Inte ens om du betalar den skulle jag utsätta mig för det. Man flyger högt P, tänk på det.

2008-11-27 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback