Däckbyte och Bus

Min asseccoar bytte däck åt mig i dag.
Han var riktigt snygg och trevlig när han höll på och fixade, men sedan surnade han till lite av en fråga jag ställde.
- Ska du inte titta i boken hur mycket luft du ska fylla i?
- Tittar du i boken när du ska använda din kamera eller?

När däcken var på plats kom Therese förbi.
Vi satt och fikade när två barn ringde på dörren.
- Bus eller godis?
Jag gav dom en oöppnad påse Gott & Blandat.
- Gav du dom hela påsen? Det kommer kanske flera, upplyste Therese mig.
Det hade jag inte en tanke på, så nästa gång får det bli bus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

paaaaaaaarty!!!!!!

2008-10-31 @ 21:27:35
Postat av: Brolinkopian

Skjut med vattenpistol på ungarna genom brevinkastet!

Det gör jag när elaka kärringar till grannar ringer på mitt i natten när jag spelar lite avkopplingsmusik. Även när Rånartjänst i Kiruna kommer brukar jag skjuta, men då använder jag slangbella!

2008-11-01 @ 01:16:06
Postat av: Anders

Jag brukar använda boken när jag använder kameran, zooma in då vrider jag objektivet åt höger va? ;)

/Anders som upptäckt autofokus :D

2008-11-01 @ 11:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback