TV-kvällar

Brynäs spelade mot Frölunda i går. Jag såg matchen hemma hos Brolin-kopian. Egentligen var jag där på studiebesök för att se hur Brolin är när han tittar på hockey. TT-Jimmy har nämligen berättat att han är helt tokig. Mycket riktigt. Kopian studsade upp och ner i soffan som en jojo och skrek allt vad han kunde. Jag blev helt slut av att se honom.

Jag passade även på att titta in kopians nyrustade lägenhet. Han tjatar nämligen att han ska få en bild på mig som han ska sätta upp och jag var tvungen att titta in stilen. Nu vet jag. Han ska få en enorm plansch. Det kommer att göra gott för mitt ego varje gång jag kliver in och får se att han har mig som konst. Han får sätta den var han vill, med undantag för taket i sovrummet.

I dag var jag hemma hos TT-Jimmy. Han släckte ner hela lägenheten, fixade med snacks och läsk och sedan kunde vår tidiga filmkväll börja. Jag hade med mig filmen. Jimmy suckade efter några sekunder.
- Är det en tecknad musikal? Det kunde du väl ha sagt innan du kom hit!
Det var en romantisk, gullig film som skulle göra att Jimmy blev lite giftassugen. Hans tjej är nämligen från Irland och där är det stor tradition att gifta sig har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Brolin-kopian

Pernilla, du är välkommen på hockey hos mig på lördag kl. 16.00.



Och om jag ska ha plansch med dig på så är det i så fall för att förhindra förtidig sädesavgång.



2008-10-14 @ 21:36:40
Postat av: Brolin-kopian

Pernilla, det skulle betyda mycket för mig om jag fick en plansch på dig. Du var helt underbart snygg i din röda klänning.

2008-10-14 @ 21:41:12
Postat av: Brolin-kopian

Pernilla, det skulle betyda mycket för mig om jag fick en plansch på dig. Du var helt underbart snygg i din röda klänning.

2008-10-14 @ 21:41:23
Postat av: annalee

jaha..vad hände med min inbjudan till filmkvällen? kom den bort på cyberposten eller?

2008-10-14 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback