Värk var det här

I morse vaknade jag och hade ont i hela kroppen. Jag trodde att jag höll på att bli toksjuk så jag gick ner och tryckte i mig Echinagard. Jag tackade nej till en trevlig lunch med en aktiemäklare och en annan bankman för att i stället sova vidare i soffan. Annelie blev rädd när jag berättade vad som höll på att hända för hon ska ha fest i morgon, men allt är lugnt. Jag håller inte alls på att bli sjuk, jag hade bara en grym träningsvärk.

Men nu ligger jag efter i tid. Klockan är tolv och det är dags för frukost. Synd för foto-Britt skickade ett meddelande igår:
Hej din gamla stöt. Kommer du o fikar i morgon? Det börjar kännas länge sen vi sågs. Inte för att det gör mej nåt. Jag tänkte att det kanske smärtar dig.
Turen var inte på Britts sida i dag tyvärr. Jag hinner inte in till fikat.

Kommentarer
Postat av: robnor

Hehe... Well du fick det du bad om. Det är bara att njuta medan det varar. Stretcha nästa gång kanske?

2008-10-10 @ 12:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback