Kväll på Aftonbladet

Mina chefer var spydiga och jobbiga i dag. De var på mig eftersom jag inte visste hur jag skulle använda koordinaterna på min gps.
- Jävla chefjävel, sa jag till en av dem och det var tydligen känsligt, för då plötsligt fick jag två till chefer mot mig på köpet.

Senare på dagen kunde jag dra nytta av surisarna.
Jag åkte ut för att fotografera en brand. Poliserna hade spärrat av så att jag inte kunde se någonting.
- Jag har jättedryga chefer, som inte kommer att låta mig åka hem innan jag fått en bild, klagade jag till en polis.
Han skrattade och sa att han skulle se vad han kunde göra. Efter bara några minuter kom han och tog bort avspärrningarna så att jag fick mina bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

;-)

2008-09-22 @ 18:39:01
Postat av: Johanna

Oj då, modigt! :)

2008-10-02 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback