Rejv i Köpenhamn

Arbetarbladetchefen Bäckis ringde.
- Jag tänkte höra om du kan jobba på fredag?
- Ja det kan jag.
- Okej det är från klockan 13.
- Jaså är det inte en heldag. Då vet jag inte om jag vill. Då vill jag nog hellre åka till Köpenhamn på rejv.
- På rejv? Är inte du för gammal för det?
- Men jag har aldrig varit på rejv. Man måste ju prova.

Så får det bli. Jag ska åka på mitt livs första rejv och det är inget litet rejv heller, det är ett av de största. Jag vet att jag är mer än 10 år sen, så nu ska jag se vad jag missat. Bara jag hittar en hundvakt...

Kommentarer
Postat av: Klas

Alla som går på rejv knarkar. Det har jag läst. Så nu måste du börja knarka också Pernilla.

2008-09-02 @ 13:49:05
Postat av: Anonym

Eftersom dina hundar pinkar i folks kök tror jag dessvärre att du får det svårt att hitta en hundvakt.

2008-09-02 @ 16:38:24
Postat av: Kusin U

Hundvakt kan väl inte vara något problem. Har du kollat med pensionärerna i Sandviken

2008-09-03 @ 09:21:19
Postat av: Pernilla

Tack Kusin U. Mamma kan, men dom får gärna passa dom någon annan gång. De är de bästa hundvakterna som finns.

2008-09-03 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback