Bra dag

I dag har jag haft en mycket bra dag. Först var jag på ett roligt jobb tillsammans med två charmiga killar. Jag fotograferade Johan Palm som varit med i Idol. Han spelade gitarr och sjöng och sedan gick vi en liten sväng i en park. Barnen som lekte där blev onekligen nöjda med besöket.  

Efter jobbet träffade jag två av mina vänner som jag saknat mycket. (Livvakts-Kent och fotograf-Hanna) Vi fikade och gick en promenad genom Stockholm.

I början av promenaden såg jag en kille som stod och sålde glass utomhus.
- Men vilken knäppis vill ha glass nu när det är så kallt? undrade jag.
Några minuter senare gick jag med en strut i handen.
I gamla stan mötte vi nämligen människor utklädda till kor och de bjöd på en ny sorts glass.

Min bror bjöd senare på goda fiskburgare och sedan skulle vi titta på film. Jag somnade i soffan. Det har hänt ett antal gånger förut. Jag verkar inte vara världens roligaste att bjuda på filmkväll. Antingen så stör jag eller så sover jag.  
- Sover du?
- Snarkade jag?
- Nej, men du blev tyst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ringa när du är här i Storstan!!! /T

2009-04-22 @ 07:43:51
Postat av: Skönt Hemma

Ha ha..."du blev tyst"...Den var bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback