Gefle-Kalmar 1-1

Det var en bra start på allsvenskan. Press-Lasses smörgås var som vanligt helt perfekt. Gefle var också bra.

Innan matchen hjälpte jag till att packa in läsk i kylen. Som tack för det fick jag en chokladkaka. När jag ätit upp den gick jag runt planen för att plåta lite uppvärmning.

Det är nya lämningsrutiner. Jag har det rätt stressigt under matchen, men när den är klar märks skillnad. Förut satt jag kvar länge, men nu gick jag hem först.

I år kommer jag alltså inte att behöva käfta med vaktmästarna. Nu får de hitta någon annan att reta upp sig på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina gävlekompisar på planen såg riktigt pigga ut. De kanske kanske håller sig kvar ett år till...

2009-04-07 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback