Psykologträff

Nu har jag fått höra att det tydligen är slut på påsklovet.
Jag trodde lovet varade till Kristi himmelfärds dag den 21 maj då Jesus flög iväg till himmelen, men så är det tydligen inte. Så länge får jag minsann inte fira.

Jag hittade tyvärr ingen resa i påsk så jag gick ut lite med min kompis Elin i stället. Elin är psykolog och när jag presenterade henne för några av mina vänner blev det spänt. TT-Jimmy viskade:
- Jag tänker stå helt still och inte säga någonting. Mig ska hon inte få analysera.

Annars var det en lugn helg med mycket godis. Den enda påskkärring jag såg var lilla Melvin som jag sminkade upp själv. Han var inte alls med på det hela och blev mycket missnöjd med resultatet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen! ;-)

2009-04-15 @ 21:10:30
Postat av: britzy

Jamen Äntligen!

2009-04-16 @ 09:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback