Lugnt på jobbet

Tvätta händerna ofta.

Hosta och nys i armvecket.

Om du är sjuk, stanna hemma.


Så står det på en lapp som är uppsatt på tidningens kaffeautomat.

Vid den har jag varit flera gånger i dag.

Jag har inte haft någonting bättre för mig eftersom min dator krånglat hela tiden och datasupporten inte börjar förrän klockan 16.


Nu är i alla fall alla bilder inlagda. Det är bland annat bilder på söta kattungar som jag träffat på ett katthem i Hofors.


I övrigt har det inte hänt särskilt mycket. Polisradion är tyst och det passar bra eftersom min arbetstid är slut och jag ska vidare på en kräftskiva. Nu byter jag ut kaffet mot någonting roligare.


Kommentarer
Postat av: BRITT

Jag var på AB vid femtiden. Var var du?

2009-08-23 @ 21:36:27
Postat av: Pernilla

Hej Britt!

Jag var ute på viktigt uppdrag skulle jag tro.

Eller så satt jag i fikahörnan.

Vi ses på tisdag!

2009-08-23 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback