Prinsessa och biskop

I gårkväll var det lugnt på jobbet. Då kunde jag ha passat på att fylla i övertid, milersättning och allt annat som ska lämnas in. Men det gjorde jag såklart inte. Jag prioriterade att spela pingis och fika. I dag fick jag därför åka in på min lediga tid och fixa och trixa och leka kontor. Det tog flera timmar, men jag kunde ju ända inte sätta upp övertid för att jag sitter och skriver upp övertid, så det där fick jag bjuda på.

Jag fick tre böcker av Aftonbladet när jag gick. De verkar spännande, men de är ändå placerade i kö. Just nu läser jag min vän Sanna Sjöswärds bok ”Min mamma är en persisk prinsessa”. Den är jättebra, så nu längtar jag tills jag ska krypa ner och läsa vidare. Jag ska borsta tänderna och gå och lägga mig redan nu annars hinner jag inte läsa så länge. Jag ska upp tidigt i morgon och plåta en biskop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul de ringde dig från West Coast?! Sköj. Lycka till!

Jerka hälsar. Han tackar återigen. KRAMAR!!!

2009-08-12 @ 22:57:38
Postat av: Anonym

Hej ! Har du möjligen lånat en bok av mig?

Tror det var någon bok om hur man blir framgångsrik

2009-08-12 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback