Träningsfritt

Det var tänkt att jag skulle börja äta lite nyttigare och träna nu igen, men det hela går sådär. I går ringde Richard och sa att han tar med fika till kursen. Jag sa att jag ska vara nyttig, men han sa att jag kan börja med det i morgon. Kim hade också med sig fika, så vi hade ett hejdundrandes fikakalas.

I dag skulle jag hem och hälsa på Ulrika. Jag messade att hon inte får fixa fika. För sent! svarade hon. Hon hade redan köpt mitt favoritkladd Fluff som man har i varm choklad och det hela toppades med mini marshmallows. Hon tyckte också att jag kan börja att vara nyttig i morgon.

Det är inget muntert väder heller, så inte ens mina hundar vill ut och gå. När de märker att det är blött på marken sätter de sig och bromsar och vill gå tillbaka in. Nu regnar det inte, men nu är det så sent så nu vill jag inte ut och gå. Nu ska jag och mina lata hundar lägga oss och titta på film.  


Kommentarer
Postat av: Kattis

Sorry P! Idag blir det fika med mig så du får nog skjuta på det nyttiga livet lite till.



Kram K

2009-08-19 @ 12:21:14
Postat av: Anonym

Hej Pillivippan! Du behöver inte oroa dig när du umgås med mig längre. Fan va kilona rasar här efter semestern!

Så när ska vi träffas och promenera?



/B-K

2009-08-19 @ 16:51:21
Postat av: Pernilla

Träningen kan vänta en dag till. Tack för fikat K!



Bra där B-K. Vi kan ut och gå i morgon eller på fredag, sedan jobbar jag helg.

2009-08-19 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback