Föreläsningar

I dag var jag på rättegång med en tjej som jag är övervakare åt. Hon skötte sig fint, men vittnena var det värre med. Den ena var yrare än den andra och de var inte till någon större nytta för målsägaren.

 

Nu sitter jag och förbereder inför föreläsningar som jag ska hålla i. Jag ska prata om hur det är att arbeta som fotograf och hur det är att vara egenföretagare. Jag har ganska många sådana föreläsningar framöver och den första är alltså i morgon.

 

Jag ska bland annat visa hur man tar sportbilder och fina porträtt. Jag har till och med nyligen gått en porträttkurs, men när jag letar bland mina bilder så tycker jag inte att jag hittar rätt i alla fall. Det är alltid någonting litet som stör.

 

 


Kommentarer
Postat av: Brolin Kopian

Jag minns inte när du tog den där bilden på mig och varför klippte du in den där långhåriga gubben?

2009-12-08 @ 03:06:35
Postat av: Tess

jag vill också gå på din föreläsning. Var när hur?

2009-12-08 @ 09:40:58
Postat av: Britt

Jamän, du tog ju bilder på mej..

2009-12-08 @ 10:41:19
Postat av: Pernilla

Sant Brolin. Den blonda är lite i vägen.



Vad gulligt att du vill gå Tess, men nu var det bara för gymnasieelever. Jag får ha en privat föreläsning för dig.



Ja Britt, de bilderna var bra. Du ska få modella fler gånger.

2009-12-08 @ 23:16:53
Postat av: hanna

Vilka ska du föreläsa för? :)

2009-12-09 @ 16:31:57
Postat av: hanna

aha nu läste jag nästa kommentar! är det för fotolinjestudenterna?



2009-12-09 @ 16:32:46
Postat av: Pernilla

Ja, Hanna. Det är för eleverna som går sista året där.

2009-12-09 @ 19:10:53
Postat av: Klas

Ja dina föreläsningar är viktiga Pernilla... det är viktigt att ta alla orealistiska drömmar om framgång ur dem innan de kommer ut i verkligheten.

2009-12-10 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback