Julklappar

Paketen rullar in. I går på festen blev jag ägare till två glas med ljus i. Vi bytte ekologiska julklappar för 30 kronor med varandra.

I dag fortsatte utdelningen. Av mamma fick jag nagellacksplåster förra veckan och i dag fick jag en platt/locktång.


Vi har alltså kvar vad andra kallar en dålig vana och ger paketen till varandra så fort vi köpt dem. Det finns inget tålamod att vänta till den 24:e.


I morgon fyller mamma år. Hon fick en ”huvudmassagespindel” av mig i dag. Vi får se vad jag ska hitta på till i morgon när det verkligen gäller.

Kommentarer
Postat av: Pyrras Illustrerade

hälsa och gratta mamman från mig

Postat av: Peter

Tyckte inte du att det kittlade av fiskpedikyren? Första två minuterna var ren tortyr :-)

Postat av: Anonym

Som jag skulle vela ha en massageSpindel . Tack för att du kom med handskarna.

2009-12-19 @ 23:37:07
Postat av: Pernilla

Hon hälsar och tackar Pyrra.



Ja Peter, de första minuterna var vidriga. Det var extremt snuskigt när alla attackerade på en gång. Jag ryckte upp fötterna flera gånger, innan jag tvingade mig att hålla kvar dem i vattnet.



Det var så lite så. Hoppas du är varmare nu.

2009-12-20 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback