Kriminalvårdsmöten

I dag var det två kriminalvårdsmöten. Jag hade messat båda personerna och påmint om det. En av dem dök varken upp eller svarade på mitt meddelande.

 

När man ringer upp personerna i fråga, säger väldigt många att de har fått svininfluensan.

-       Våra klienter är mycket hårt drabbade, säger en av min handledare.

 

Då kom jag på att flera har undrat varför jag inte svarar på mina sms. Svaret på den frågan är att inga sms som skickats till mig under tiden jag var i Japan har kommit fram. Alla som går och tycker att jag är oartig, måste alltså skicka igen.

 

Möte nummer två var ett avslutningsmöte och personen är därmed numera fri från sitt straff att träffa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback