Bröst och biceps på fredagar

I dag gjorde jag som killarna på gymmet. Jag tränade mina armar.
På fredagskvällarna står killarna framför speglarna och tränar biceps och bröst. De tränar sent, för att se uppumpade ut på krogen.

Det här berättade en kille för mig förra veckan. Han berättade även att visa killar pumpar upp sina armar lite extra inne på krogtoaletten efter några timmar. De gör liksom någon armhävsliknande övning mot väggen.

Själv sitter jag nu hemma med nytränade enorma biceps. Men till ingen nytta. Jag ska inte ut och spänna mig på krogen, för jag ska plåta friidrotts-SM i morgon så jag måste sova tidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syyyyyyyyynd att du inte ska med ikväll.... Vi har världens godasrtes drinkar här!!!!

2009-02-28 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback