Håkan Hellström

Det bästa med att jobba kväll i går var att jag fick plåta Håkan Hellström-konserten. Publiken stod upp i bänkraderna, men själv gick jag fram och satte mig på första rad. Jag hade inga jobb efteråt, så jag stannade kvar länge. Han var riktigt bra. Arbetarbladets recensent skrev att Håkan har blivit äldre och det är ju ett riktigt konstaterande. Något krumelurpiller har han inte ätit, men ålderdomen och pensionärslivet verkar vara någonting positivt att se fram emot. Jag satt nyss och lyssnade på när två pensionärer pratade.
- Vi är så lyckliga jag och min man, vi har börjat på en datakurs. Först och främst var det så bra pris på kursen och så har vi lärt oss hemskt mycket. Nu kan vi lägga både Kungen, patiens och Harpan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håkan var bäst som vanligt!

2009-02-22 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback