Inloggning och lösenord

Dataavdelningen mailade och vill att vi fotografer ska skicka våra inloggningsuppgifter och lösenord till dem. Vi tycker att det hela låter oseriöst.

Jag funderade först på att maila tillbaka och fråga om de vill ha koden till mitt bankomatkort också, men jag valde tillslut att helt ignorera mailet.

En kille från dataavdelningen kom då hit och påpekade att de väntar på våra mail. Min fotografkollega förklarade då för dem hur det ligger till.


- Ta det lugn, ta det lugnt. Vi jobbar i samma takt som er. Vi svarar om 14 dagar eller tre veckor.


Kommentarer
Postat av: Mod

Du bloggar så bra Pernilla!

Roliga och korta texter, precis som det ska vara när jag läser bloggar.

ps. skicka dina inloggningsuppgifter till Internetbanken ds.

2009-02-26 @ 03:01:51
Postat av: Terrie

Hahaha... bra svarat!

Postat av: TT

Öl i kväll?

2009-02-27 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback