Brynäs-Skellefteå 5-4

Det var min lördag det. Jag jobbar dag i morgon så någon sprit blir det inte tal om.

Fotografen Jenny och jag satt och pratade i periodpausen. Jag har nyligen plåtat en cirkusartist. Han var snäll och rolig. Jenny som också plåtat honom var lite upprörd, för den gången hade han bjudit till presslunch. Det var bara det att han inte hade någon större koll på vad ordet innebar. När pressen kom satt han och hans medarbetare och åt, medan Jenny och reportern fick titta på.

Det var ungefär som när jag och en reporter skulle bo på ett Bed and breakfast. När jag frågade var vi skulle hämtade frukosten, svarade hon att vi kunde köpa den i affären.

Kommentarer
Postat av: TT

Är det här bra svenska?:

När jag frågade var skulle hämtade frukosten

2009-01-11 @ 00:48:54
Postat av: Pernilla

Kanske inte bra svenska, men hyfsad i alla fall.

2009-01-11 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback