Allsång på Skansen

I dag gjorde jag min premiärplåtning på Allsång på Skansen. Det var som vanligt trevligt där. Alexander Rybak, Anna Book, Marcus Birro och Larz Kristerz var några av dem som uppträdde. Efteråt minglade vi som vanligt runt lite. När man är på allsången brukar man även plåta tre kändisar i publiken. Jag gjorde det, men plötsligt hittade jag inte bilderna på kortet. Pekka Heino ryckte in som min räddare. Han var gullig och pekade ut kändisar som suttit i publiken.

Precis när jag skickat in bilderna kom ett polislarm som vi åkte på. En bil hade krockat med en kille, men han verkade inte vara skadad. Hans kompisar blev i alla fall mycket upprörda över att jag kom dit. De började skrika åt mig och sex av killar slet fram sina mobiler och började plåta och filma mig.
- Sluta plåta, du får inte plåta, skrek de.
- Det får hon visst det, svarade en av poliserna.
Killarna fortsatte att tjata och plötsligt stod tre av poliserna runt mig och motade bort killarna.
- Ni får inte stå så nära henne. Backa! sa de flera gånger.
Det var verkligen snällt gjort av Söderortspolisen.

Kommentarer
Postat av: Britt

Fy vilken tråkig upplevelse för dig. Du tog

väl inte åt dig?

2009-07-16 @ 08:03:06
Postat av: Anonym

förstår dem faktist..

2009-07-16 @ 10:09:42
Postat av: Anders

Kommer ihåg en olycka i Sandviken som jag blev vittne till för några år sedan. Kom raskt dit en fotograf och började fota. Finns väl ingenting att säga om det, om det inte vore för det jättesmile som han gick runt med på ansiktet när det runtomkring honom pågick ett febrilt arbete med att få loss kvinnan ur bilen.



Men jag utgår ifrån att du är mer diskret än så Pernilla, och då har jag ingen förståelse för grabbarna.

2009-07-16 @ 14:26:19
Postat av: Pernilla

Jag skulle gärna låta bli att åka på olyckor. Jag har inget personligt intresse i det, det är bara jobbigt och sorgligt.



Nej, Britt det är lugnt. Jag tar inte åt mig. Hoppas du har det bra på semestern!

2009-07-16 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback