Marie Serneholt

Mitt första jobb i dag var att plåta Marie Serneholt långt ute på landet. Hon såg bra ut i alla vinkar, så det var väldigt lättjobbat.

Flera stora och lyxiga bord var uppdukade med smörgåsar, nybakade varma bullar, kakor, muffins och mycket annat gott. Vi smaskade i oss rejält innan vi hoppade in i bilen för att åka hem.

Chefen anade nog att vi hade det lite för trevligt på arbetstid, så han ringde och störde:
- Var är du? När kommer du tillbaka? Hur långt har du hem?
- Du ska inte hålla på och luska så mycket du, svarade jag.

Men det skulle han tydligen och väl tillbaka fick jag åka ut på slavgöra och plåta en massenkät.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som K skriver... Kära inte ner dig i någon 08. Kom alltid hem till Gävle när du är ledig! /Cat

2009-07-02 @ 09:47:09
Postat av: Brolin-kopian

Ordet "inte" excisterar inte i Pernillas vokabulär, hon gör raka motsatsen - alltid. Skulle förvåna mig om hon inte kom hem med en 08 nu.

2009-07-02 @ 14:16:32
Postat av: Brolin-kopian

Eller att hon stannar hos honom i Stockholm!

2009-07-02 @ 15:49:53
Postat av: Kungen av komplimanger

Hon ska stanna med mig i Stockholm...

2009-07-03 @ 00:02:48
Postat av: fredde

inga mums mums!

2009-07-04 @ 01:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback