Åter till verkligheten

I morgon börjar jag jobba igen. Men än har jag några timmar ledigt och nu ska jag därför åka och bada med Hanna, Jerker och Gustav.

Det blev nämligen ett avbrott i mitt strandhäng i dag. Det var ett trevligt avbrott förvisso. Min kompis Sofia som bor i Japan kom på besök tillsammans med hennes man och deras gulliga son.

Vi gick på Moderna Museets fotoutställning ”Åter till verkligheten” och fick där se många bilder för pengarna. Jag sprang även in och tittade på Picassos tavlor.

Vi käkade även mat i bygget och tog sedan en promenad och fikade vid vattnet. Många kulturtimmar blev det. Nu är dosen fylld för ett bra tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Britt

Har du semester??

2009-06-30 @ 21:00:45
Postat av: Pernilla

Nej jag jobbar fem och är ledig fem. Det är helt perfekt.

2009-07-01 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback