Fertilt var det här

Regnet fortsätter. Likaså mina utomhusjobb.

I dag har jag bland annat plåtat baseboll och fotboll.


Martin var reporter på basebollen. Han berättade då hur det gått för hans Norrköpingpolare som var här förra helgen. John hittade en Gävletjej på fredagen och henne träffade han även på lördagen.


Vi stod utanför krogen och plötsligt stolpade hon iväg skitförbannad. John blev nervös och visste inte vad han skulle göra.

- Men du kan väl inte rusa efter en sådan där argbigga, ropade jag för att varna pojkstackarn.

Men inte då, efter några sekunders tvekan rusade han efter.


Nu fick jag alltså veta hur det hela slutat. Tjejen försökte roffa åt sig drink efter drink i baren och när spriten runnit ner släppte hon den fina överraskningen att hon har sju barn tillsammans med sex olika karlar. Det är bara att gratulera John som har hittat en sådan fertil kvinna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis John! Turen har nu kommit till dig!

2009-06-14 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback