Första dagen på Bladet

Nu är jag tillbaka på Aftonbladet igen. Det har varit en mycket bra första dag.

Fotografen Jimmy stod i garaget och mötte upp mig när jag kom och han följde sedan med runt i byggnaden när jag fick min dator och mina inpasseringskort.

Bildredaktören var gullig och påpekade att jag ska få en iPhone också.
- Du får ringa hur mycket du vill privat. Alltså du ska inte känna att du måste snåla alls, det är bara att ringa och surfa hur mycket du vill.

Mitt första jobb var att åka och fika med Henrik Dorsin.

Mitt andra jobb var att plåta Kungen och Carl Philip som delade ut pris på Volvo Ocean Race.

I mitt postfack låg två dammsugare och väntade på att bli uppätna och jag hade även fått en dvd-film. Den ska jag titta lite på nu när jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: U

Låter som en mycket bra arbetsplats. Kan du kolla om de behöver nån originalare också:-)

2009-06-23 @ 08:19:33
Postat av: B-K Bank

Fint med telefonen, då kan jag i fortsättningen ringa en signal och sen ringer du upp mig på direkt?

2009-06-23 @ 15:54:19
Postat av: Britt

Vilket är bäst? AB eller AB?

2009-06-23 @ 19:58:21
Postat av: Pernilla

Helt klart AB.

2009-06-23 @ 22:22:29
Postat av: Sandra

Jag vill också fika med Henrik Dorsin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback