IFK Norrköping, EU-val och ett stackar föl

Dagens Norrköpingbo heter Fredrik och jobbar på sporten på Norrköpings Tidningar. Norrköpingborna tvingade på mig en IFK Norrköping-tröja som jag blev fotograferad i. Eventuellt ska jag vara med i tidningen som Norrköpings sista sanna supporter.

Så sann är jag i och för sig inte, men jag vill vara med i tidningen så jag får väl plugga på lite om laget. Än vet jag bara att de har en stjärna som logga, de kallas Peking eller Snoka och de är inget större hot mot de andra lagen i Superettan.

Dessutom gjorde en tränare därifrån min kompis alldeles knäsvag och varje gång jag skulle plåta honom fick jag skicka över bilder till henne så att hon kunde sitta och drägla.

Det var inte högtidligt på något vis att gå och rösta i dag, men trots festen i går tog jag tag i situationen och gick iväg för att styra upp landet.

Nu till något sorgligt som jag fick på sms: Ett föl har mist sin mamma och söker ett sto som har mist sitt föl. Om ni vet någon får ni gärna höra av er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-08 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback