Midsommarfest

I taxin på väg till midsommarfesten började chauffören att hosta.
- Jag vet inte vad det är för fel. Jag hostar, har feber och svetten rinner om mig. Jag har nyss varit i Mexiko.

Tjenare.

Festen som TT-Jimmy och Naomi ordnat var otroligt bra. Det var en helt fantastisk rolig kväll. Vi åt midsommarmat, drack goda drinkar, dansade, grillade och drack ännu mera drinkar och champagne.

På natten fick jag och Annelie skjuts hem av tre killar.
- Så ni bor ihop?
- Ja, men vi är inte lesbiska, vi gillar killar, svarade Annelie.
- Det gör vi alla, svarade de.
Sedan spelade vi schlagers hela resan och sjöng med allt vad vi orkade.

I dag fyller gull-Annelie år. Hon vill fira sin födelsedag på Gröna Lund och därefter vill hon dricka ännu mera champagne och gå ut och dansa. Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer svininfluensan till Gävle då? /Cat

2009-06-21 @ 18:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback