Amfetamin, Let´s dance och Kikki Danielsson

23 kilo amfetamin hittades i en knarkrazzia. Polisen var stolt och bjöd in till en presskonferens i morse för att få visa hur duktiga de varit. Det var samma princip som att katterna vill visa upp sina fångade möss.


En av dem jag är övervakare åt hade nog mer än gärna fått lite av det där som polisen hittat. Han trycker i sig en hel del amfetamin och sedan förvandlas han till en idiot. Han plockar troligen ur sin egen hjärna i samband med att amfetaminet åker in och sedan slåss han med knytnävar och knivar.


Nej, då är det bättre att titta på Let´s dance och äta wook som jag gör nu. I och för sig måste jag även ha en tjutande polisradio på i bakgrunden eftersom jag jobbar, men det är ändå en trevlig kväll.


I går var det också en hel del jobb. Förutom att jobba kväll på Arbetarbladet hann jag även åka hem till Kikki Danielsson i Bollnäs för att plåta henne. De bilderna var i Aftonbladets nya nöjestidning i dag. Kikki är en tacksam modell. Hon är tålmodig och glad, så jag passade på att plåta massor.

- Ja, nu har du till framtida skandaler, sa Kikki.

Men det verkar inte bli några fler skandaler för hon vill tyvärr gå i pension. Det tycker inte jag att hon ska göra. Några flera klämmiga låtar kan hon väl trycka ur sig. Några låtar och kanske en eller två skandaler till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var med på tv idag. Både på 1:an å på 4:an. Du såg proffsig å söt ut. ;) (Cat

2009-03-27 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback