Bra killar

I morse travade jag runt i korridorerna på SVT.
Det var fullt med barn där eftersom Vi i 5:an spelades in.
Alla barnen fiskade snabbt upp sina mobiler och började ta bilder och filma när jag gick förbi. Men de var såklart inte intresserade av mig. På ena sidan hade jag Wild kids-Ola och på andra sidan gick Let’s dance vinnaren Magnus Samuelsson.

Jag tittade på när Magnus dansade en snygg discodans och sedan sa han en massa kloka saker. Till exempel så sa han att om man är stor och stark så måste man vara snäll. Och det spelar ingen roll om man är rik, för man ska ändå inte dra nytta av det och trycka ner andra människor. Så att sprätta omkring på Stureplan är ingenting för honom. Han verkar vara lika hyvens och go som Bamse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback