Godkänt flygteoriprov

Nu har jag skrivit mitt första flygteoriprov. Det är i och för sig bara ett utav många och dessutom bara ett skolprov för att sedan få åka till exempelvis Stockholm för att göra det riktiga provet. Men ändå. Jag klarade mig och jag är glad.

I går var jag mindre glad. När jag satt en lördag kväll och pluggade och inte kunde hitta på någonting roligt eftersom provet låg tidigt på söndag morgon. Men nu är det glömt och förlåtet.

Detta ska firas. Nu sitter jag därför och letar resor. Jag har messat min favorit Ticket-försäljare också för att hon ska hjälpa mig, men det verkar svårt. Jag ser verkligen fram emot att få mitt flygcert så att jag inte längre behöver kolla om det finns några lediga platser på planet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! :) /Cat

2009-03-30 @ 10:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback