SM i friidrott

Jag hade en liten lista på folk som jag skulle sikta på.

Lördag:
Johan Wissman (200 m)
Linus Thörnblad (höjd)
Carolina Klüft (60 m)

Söndag:
Johan Wissman (200 m final)
Alhaji Jeng (stav)

På söndagen tillkom Mattias Claesson (800 m) och Erika Wiklund (höjd).

Carolina klarade inte kvalet, så henne fick jag plåta på läktaren och Alhaji kom inte dit alls.

Det här är alltså anledningen till att jag inte kunde plugga till mitt redan uppskjutna flygteoriprov. Därför måste jag skjuta upp provet ytterligare en vecka.

Det tar fruktansvärt på krafterna att inte plugga. Fullt av energi går åt till att ha dåligt samvete. Jag är en urusel elev.

Tur att det i alla fall var roligt att jobba, så just då kände jag inte alls av mitt samvete. Det smyger sig på igen nu när jag är ledig och fortfarande inte håller en bok i handen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wissman är snygg. Lyckos dig som fick vara där. /Cat

2009-03-02 @ 12:45:26
Postat av: nobody

Ditt samvete?? Ehh??? Var?? Det måste jag få träffa.

2009-03-03 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback