1:a Maj

Vilket mottagande jag fick när jag kom hit till Arbetarbladet i morse. Chefen bjöd på en smörgås och till lunch kommer jag att få en sallad.


Inne i fotorummet på min favoritplats låg ett vackert paket från Britt och väntade. Det är mitt arvode eftersom jag modellat åt henne. En stor lapp satt fast med hjälp av en nål:


Kära Pernilla.

Själva paketet är så fint, så du borde nöja dig med det. Håll inte på och skaka det, utan vik bara upp locket. Det ligger bland annat ett litet krukarrangemang som jag har gjort själv i paketet som jag är väldigt nöjd med. Hoppas att du också får glädje av det.

PS. Själva kartongen är som sagt så fin, så den får du inte slänga. Den kan du ha i bokhyllan.


I paketet var en vit keps, en påse skumtomtar, nyttiga bokstavskex, en festis, tre små kokböcker, en karta med smileyklistermärken, en flaska bananlikör och det finaste av allt...en liten blomkruka med en tovad blomma och i den en fin bild på Britt.


Vackert! Tack så mycket Britt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vattnar i blomkrukan så kanske vi blir flera..och levande..moahhahhhaaa!

2009-05-01 @ 16:51:33
Postat av: Pernilla

Huga.

2009-05-01 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback