Fest med Brolin

Brolin-kopian ringde halv fem i natt för att försäkra sig om att jag gått hem ensam. Mest orolig verkade han vara över att sin egen storebror skulle ha råkat följa med mig hem.

Jag stod nämligen och pratade lite med honom på kvällen och då dök det upp ett kort sms från Brolin: Fy fan.

I morse klockan nio ringde Brolin igen för att dubbelkolla att jag verkligen, verkligen sov ensam. Ingen hade tillkommit i sängen, så det gjorde jag fortfarande.

Klockan 12 ringde Brolin igen och ville ha skjuts till sina föräldrar. Jag hämtade honom och fick en hel del förhållningsorder om exakt hur kort jag ska hålla hans bror.

Han hade även med sig tre filmer och av dem fick jag välja vilka jag ville låna. I dag har jag därför haft en trevlig filmdag i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback