Gefle-Örebro 2-0

Skönt med vinst. Skönt var även att solen började skina precis när matchen började och sedan kom regnet precis när jag hoppade in i bilen för att åka hem. Ibland ska man ha lite tur.

Foto-Britt hade inte tur i dag, för hon som nyligen varit till tandläkaren fick jätteont igen. Nu är hon orolig eftersom hon hört på tv att bedövningen börjar ta slut, så tandläkarna måste ransonera.

Jag har peppar, peppar aldrig haft ett hål, men en gång bet jag sönder en tand och fick laga den. Jag krävde en tuss med bedövningssalva innan själva sprutan. Tandläkaren suckade och himlade med ögonen, men jag fick som jag ville. Sedan låg jag med mp3-musik i öronen på jättehög volym så att jag inte kunde höra borren. Dessutom blundade jag hela tiden så att jag inte såg någonting heller. Det var inte alls otäckt att fixa tanden.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Apropå Örebro så måste Alice komma och hälsa på sin man och Minja sin pappa och du kan passa på att hälsa på mig. Synd att Gefle vann. ;)

2009-05-04 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback