Grattis Anja 70 år!

Gävle har en tävling som går ut på att privatpersoner ska gå runt och plocka skräp på gatorna. Jag har en släng av bacillskräck, så jag kommer inte att plocka någonting. Men en given vinnare i den tävlingen är såklart Anja som går runt och plockar skräp samtidigt som hon skiner som en sol.

Anja är Gävles hjältinna som för övrigt fyller 70 år i dag. För några veckor sedan såg jag henne sitta på en gräsmatta med en kaffekopp i handen. Jag var ute på jobb så jag passade på att smälla av några bilder extra.

Brolin-kopian som är granne med henne hade nämligen sagt att hennes stora dag närmade sig och jag tänkte att han kunde ge henne bilderna i present. Brolin sa att han skulle köpa en skräpplockare till henne så att hon slipper böja sig ner, men det blev tydligen inget av med det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt att Anja ska vinna det priset!!! Ingen förtjänar det bättre än henne. /Cat

2009-05-15 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback