Tabeller

Nu är min osociala vecka över. På dagarna har jag räknat i tabeller och på nätterna har jag vaknat av att jag drömt att jag räknar i tabeller. Nu har jag i alla fall äntligen räknat färdigt.
Jag klarade två till skolprov i dag och har därmed kommit en nanomikromillimeter närmre till att bli pilot.

Under tiden jag skrev proven flög gubbar omkring utanför fönstret med fallskärmar på sig och motorer på ryggarna. Jag blev lite distraherad av det där. Jag tittade en hel del på dem i stället för provet, för det såg ju inte klokt ut.

I alla fall så träffade jag press-Lasse på stan och vi bestämde att jag skulle komma och titta på svenska cupens match mellan Gefle-Djurgården om jag klarade proven. Jag kuggade mig alltså inte, jag hann bara inte komma. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Very good! Då kan vi ses snart igen. /Cat

2009-05-14 @ 07:43:50
Postat av: U

Trevligt, kanske man kan få lite jogging-sällskap snart......

2009-05-14 @ 16:19:09
Postat av: Brolin-Kopian

Tack för hjälpen med födelsedagspresenten!



Mycket uppskattad!

Vilken piffig tjej du är Pillan!



KRAAM

2009-05-14 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback