Regn

I dag var jag på Sandvik och plåtade igen. Som vanligt var det ordning och reda med inpasseringskort och fototillstånd. Den här gången fick jag tillstånd att plåta i ett mörkt fikarum. Det blev rätt okej, trots att solen inte hjälpte till.

 

Det här vädret suger. Inte ens mina hundar vill gå ut. Den ena hunden vill bara ut och åka bil och den andra som brukar vilja gå är så understimulerad att hon förföljer mig som ett plåster.

 

Det är nu man borde utöva en innesyssla som till exempel att gå på gym, eller spela tennis, eller så biter man ihop och håller ut till festen på lördag och löser det hela med sprit.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jo, det löser sig på lördag. Då ska vi bli både heta och få solsting.



K

2009-11-26 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback