Dasskonst

I morse var jag i Skutskär på jobb. Fabriken hade öppnat ett hål i taket där de hissade ner stora maskindelar med hjälp av en kran.

 

I går fick jag reda på att jag har fått kungens plats på den orten. På brukshundsklubbens dass sitter nämligen en bild på mig. Anders på SVT såg det när han var där och filmade.

 

Först blev jag lite glad, för jag trodde att det var en bild på mig när jag håller i mina urgulliga hundar. Jag tänkte att hundklubben tyckte att det var två extremt fina exemplar av dvärgpinschrar.

 

Så var det inte. Det var jag och den där förbannade schäfern igen. Aftonbladet tvingade mig att ställa upp på den där bilden. Jag står upp, framför mig sitter schäfern och en kille och jag håller händerna på deras huvuden. Artikeln handlar om att man ska uppfostra sin kille som man uppfostrar sin hund.

 

Eftersom mina hundar är totalt ouppfostrade hade jag förträngt den där grejen. Det verkar ju nämligen inte alls lovande för framtiden.


Kommentarer
Postat av: U

Vart kan vi se bilden? :)

2009-10-30 @ 10:57:56
Postat av: Pyrras Illustrerade

Hej!

Hälsa Anders från mig!

Och dina hundar är väl hur söta som helst ändå kan jag tro.

Och angående skumpan eller ratten. Jag har hört att man kan få båda. Världen är full av fulla piloter ;)

Åtminstone bakfulla



kram på dig min vän

Postat av: Pernilla

Jag vet inte U. Jag har då inte sparat den.



Hej Pyrra!

Ja, det stämmer. De är så fina ändå. Det behövs inget kvitto på det.

Jag ska hälsa Anders nästa gång jag ser honom.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2009-10-30 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback