Libanesen på hörnet

Det bästa med Gävle måste vara alla restauranger. Överallt är det gott.

 

I dag åt jag, Katarina och Ulrika på Libanesen på hörnet.

De har nyligen börjat med luncher och nu har vi bestämt att vi måste ge restaurangen lite gratisreklam så att folk börjar gå dit. En sådan god restaurang får nämligen inte gå i konkurs.

 

När jag gick tittade tjejen som arbetar där nyfiket och förväntansfullt på mig, men jag glömde tyvärr helt bort att berätta att jag tyckte att maten var god. Nu skäms jag lite över det.

Maten var i alla fall inte bara god, den var till och med underbart god.

 

Den lilla restaurangen Mezopotamya som ligger på söder bredvid ICA får inte heller glömmas bort.


Kommentarer
Postat av: Britt

i morgon, blir det strömming på Greken? Ok?

2009-10-21 @ 20:49:06
Postat av: Pernilla

Vad gullig du är Britt! Du vet att jag älskar den rätten på den restaurangen, men det jävliga är att strömmingen serveras på fredagar. Men vi ska absolut gå på restaurang tillsammans i morgon!

2009-10-21 @ 21:07:19
Postat av: Biff Grimes

Då får vi gå ut och äta när jag besöker Gävle igen.

Postat av: Sus

Så jag borde besöka ngt annat ställe än Helt Enkelt nästa gång då...

2009-10-22 @ 22:03:15
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Absolut. :-)

Många goda ställen finns det.

2009-10-23 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback