Fotoläxa

I dag praktiserade jag med Britt. Jag följde med henne på ett konstjobb och tittade på när hon arbetade.

- Jag brukar bära kameran så här, sa hon och visade hur hon håller den lite snyggt med en hand.

- Mycket sexigt, konstaterade jag.

Sedan plåtade jag henne till en fotouppgift som jag har. Jag ska gå en fotokurs i Kalmar snart och då fick jag i läxa att plåta någon som jag i sättet tycker är lik mig själv. Britt är ju trots allt väldigt snäll, trevlig, go och ödmjuk på alla vis. Jag kan ju alltid önska att folk tycker lika om mig.




Kommentarer
Postat av: kollegan

Du kan väl vara rätt trevlig ibland.

2009-09-24 @ 16:34:03
Postat av: Anonym

Britt är hot, hot, hot!!!!!

2009-09-24 @ 17:08:05
Postat av: Britt

Du uppfyller alla mina goda egenskaper. Men kanske en reservation på ödmjuk.

2009-09-25 @ 09:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback