Gefle-AIK 1-0

När jag kom till Strömvallen såg jag en kille på läktaren som jag kände att jag troligen borde plåta. Så det gjorde jag.

 

Efter ett tag ringde mobilen och då var det Scanpix som sa just det…

- Jag tänkte höra om du kan ta en bild på en kille som sitter på läktaren.

- Jag tror att jag redan har gjort det, svarade jag.

 

Och det hade jag. Killen ska börja spela i AIK.

 

Jag håller absolut mest på Gefle, men jag smyghåller lite på AIK också. Därför var det en riktigt trevlig stund i solen.

Kommentarer
Postat av: Peter

Nej, nej, nej. Inte smyghålla på gnaget. Tyvärr kommer jag inte och hälsar på i år. Det blir andra arenor för oss Bajare. Kanske kan det bli ett besök 20 augusti för att se Jacob Hellman, Alphaville och Reeperbahn.

2010-04-12 @ 09:33:31
Postat av: Pernilla

Hur kan ni prioritera så fel? Det är klart att ni ska komma till Gävle!

2010-04-12 @ 22:43:46
Postat av: Peter

Vad är Strömvallen mot Änglavallen och Starke Arvids arena. Dessutom blir mina kusiner utan ett eminent besök från mig.

2010-04-13 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback