Glad Påsk

Fredrik Reinfeldt var inte helt imponerad av min bildidé, men efter lite lirkande mjuknade han. Pressekreteraren spelade som vanligt in allt vi sa, så vårat tjat finns dokumenterat. Fredrik var i alla fall snäll och trevlig och vi fick kaffe och påskgodis i Rosenbad. Det var en bra start på påsken.

 

När vi gick därifrån regnade det massor. Reportern Lisa ville låna ut en sjal till mig och vilken annan dag som helst på året skulle jag tacka ja till det, men nu skulle jag bli alldeles för lik en påskkärring. Vi gick därför in på närmaste ställe och tog en långlunch.

 

Efter lunchen fikade jag med fotograf-Hanna och därefter sken solen. Hittills har påsken varit perfekt och snart ska jag dricka vin med reportern Victor så jag tar förgivet att kvällen också blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback