Plåtning

I dag träffade Lisa och jag en äldre dam som är friskisledare. Först blev det intervju på ett mysigt 50-talsfik och därefter plåtning i parken.

 

Egentligen skulle Lisa kunna sköta det där jobbet själv för hon har en bra kamera och är duktig på att fotografera. Hon har till exempel fotograferat sin granne nyligen.

 

Grannen hade sett Lisas fina kamera och bad därför henne ta några bilder som han skulle skicka till en kompis i Finland. Lisa svarade att hon kunde hjälpa honom med det och grannen stack genast in till sig.

 

Lisa antog att han skulle hem och göra sig fin, men när han rullade tillbaka med sin rullstol hade han endast en blöja på sig och en napp i munnen. Hon ställde inga frågor utan utförde fotosession som utlovat.

 

Han bad henne ta helkroppsbilder, framifrån, ur grodperspektiv och snett ovanifrån. Och nära ansiktsbilder då han sög på nappen, stint stirrande genom linsen. Som tack ville grannen ge Lisa ett sexpack, men Lisa tyckte inte att det behövdes.

Kommentarer
Postat av: britt

Du skojar...?

2010-08-26 @ 10:47:24
Postat av: Klas

Varför har inte jag så där roliga grannar för?

2010-08-26 @ 11:25:44
Postat av: bilson

den grannen har jag haft äran att rulla ner på torget i bagis när han skulle dricka öl. Johan var upptagen med barnvagnen, så då tyckte grannen att jag kunde rulla honom i hans rullstol. Det var en fin stund vi hade där, grannen och jag.

2010-08-26 @ 18:29:04
Postat av: Lisa

Han är skön...

Men Pernilla, jag skulle ju som sagt aldrig kunna göra jobbet i närheten så bra som du gör det själv. Tur det, så jag måste ringa dig titt som tätt!

2010-08-26 @ 22:32:02
Postat av: Pernilla

Skojar inte Britt.



Du får flytta till Stockholm Klas.



Vad snällt av dig Bilson att rulla grannen. :-)



Åh, tack Lisa!

2010-08-27 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback