Sex and the city

Hanna och jag äter citronpaj till lunch för det får man göra när man är vuxen. Vi har även bokat in en Sex and the citydag eftersom Hanna är så lik Carrie. Jag har blivit tilldelad rollen som Charlotte eftersom hon har hundar och är brunhårig. Jag brukar inte titta på serien, så jag vet inte riktigt hur en dag i deras liv ser ut. Men vi ska i alla fall äta tårta på morgonen, sedan blir det champagne och spa på Hasseludden. På kvällen blir det restaurang och ännu mer champagne.

Kommentarer
Postat av: Starka grejer

Det är bra att du gått över till champagne. Inte lika farligt som shots... Man håller sej liksom vaken lite längre. Eller hur? ;-)

2010-08-13 @ 11:58:31
Postat av: Pernilla

Jag vet inte än, men jag hoppas det.

2010-08-13 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback