Brolin måste tröstas

Min lever skriker efter nåd, men Brolin-kopian verkar inte höra.

Han och Annelie anlände just och ska titta på Melodifestivalen.

De har med sig påsar med alkoholhaltiga drycker och chips.

Brolin-kopian måste tröstas för han har kärleksbekymmer.

- Jag har aldrig känt mig såhär plågat kär, men det kan ha att göra med att börsen gått ner också och att jag har blandat ihop de känslorna.

Jag sa att han ska låta bli att titta på börsen.

- Men jag är ju börsmäklare. Vad ska jag säga till mina kunder? "Nej, jag kan inte kolla börsen just nu. Jag har nämligen egna aktier och jag blir så jävla grinig av att se hur neråt det går".

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-D

2010-02-23 @ 10:39:58
Postat av: a

hehe ;D

Postat av: Sara

Hejhej!

2010-02-23 @ 10:56:33
URL: http://saransara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback