Dåligt minne och tomt i huvudet

I går drack jag och några vänner troligen världens dyraste saft på Brända Bocken. Bartendern glömde gång på gång att hälla i spriten, men essensen var god i alla fall. Ibland blir jag verkligen förvånad över vilket dåligt minne folk har.

Brolin-kopian ringde i dag och behövde hjälp. Han dejtar kanske en tjej. Det hela verkar lite osäkert, men Brolin hoppas. När hon messade och frågade om hon skulle ringa honom senare svarade han att det måste hon göra, för han har någonting riktigt spännande att berätta.

 

Efter det ringde han mig.

- Pernilla kan du hjälpa mig? Det har inte hänt någonting spännande och jag vet inte alls vad jag ska säga till henne när hon ringer.


Kommentarer
Postat av: Janne

Glömma spriten i en drink? Det är ju som att glömma kolsyran i Ramlösa... :P Ja, om man inte beställer alkoholfritt så klart. Haha!



Brolin kan väl skoja ihop något. Ett harmlöst ljug har ingen dött av. Han kan få en story som hände mig i fredags. Jag hade bråttom till bussen. Men vid centralen halkar en snubbe och gör illa benet. Han hävdade själv att det var brutet. Jag tvekar på det. Men jag hjälpte honom till en taxi. Dessvärre missade jag min buss... men men. Ja, och så kan han bre´ på där. Typ att snubben blev arg när han frågade om han skulle ringa ambulans eller nåt.



Inte så jättespännande, men alltid något.



Hoppas bara att tjejen inte läser här.

Postat av: Pernilla

Vad gulligt att du hjälpte ljug-Olle till taxin!

2010-01-18 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback