Loppis

Britt skriver på sin blogg:

En tryckkokare, någon? Någon som vill köpa en tryckkokare? Jag vill inte ha, och om den så var gratis, skulle jag nog inte vilja ha den ändå. Men för 40 spänn kanske någon köper den av mig i morgon på loppisen.

 

I dag tog jag med mig mamma för att åka dit. Jag gillar egentligen inte loppisar, men jag gillar ju Britt så jag åkte dit för att titta på henne. Tryckkokaren hade hon sänkt till 30 spänn. Jag tänkte först köpa den och ge tillbaka den när hon fyller år, men sedan kände jag att det är lite väl taskigt. Mamma köpte i alla fall två böcker av henne.

 

Hembakat såldes också på loppisen. Konstigt att folk köper det tycker jag. Det är ju en 50-50 chans att dom faktiskt inte tvättat händerna innan de dragit igång baket.


Kommentarer
Postat av: britt

Du fyller väl själv år så småningom..

2010-01-23 @ 20:09:17
Postat av: Klas

Hahaha! Varför gjorde du inte det? Köpte den till Britt... Klart det är taskigt, men det är väl just därför det hade varit roligt också.

2010-01-24 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback